3 senede 4 şubeye ulaşmış ve karlılığını ispat etmiş, Ankara merkezli gelişmiş, tüm ülkede ihtiyaç duyulan bir iş modeli.
Uyanık Kütüphane’nin bilinirliğinden, reklam gücünden, işletme bilgisinden ve desteğinden faydalanma avantajı
Konusunda uzman ekipler tarafından en ince ayrıntısına kadar tasarlanmış ve uygulanmış, müşteriler tarafından beğenilen mimari konsept
Uyanık Kütüphane 2016 yılı Kasım ayında Kızılay’da 44 kişilik bir kütüphane ile çalışmaya başlamış devam eden 2 sene içerisinde hizmet ağını 4 şube ve 760 kişi kapasitesine çıkarmıştır.
2019 yılı itibariyle Franchise süreci başlamış ve 2 yıllık süreçte toplam 9 şubeye ulaşmıştır.
Açıldığı günden bugüne misafirlerine kalitesinden ve sağladığı rahatlıklardan ödün vermeden hizmet etmeye devam etmektedir.
Kendi geliştirdiği sistem ve konseptiyle farklılaşan ve bu yeni iş modelini tüm Türkiye’ye yaymayı hedefleyen Uyanık Kütüphane ailesi inovatif ve başarılı yürüyüşünü sürdürme konusundaki azmini hiçbir zaman kaybetmeyecektir.
Web sitemiz üzerinden başvuru formunu dolduran aday yatırımcımızla franchise görüşme süreci başlar, olumlu ön değerlendirme halinde randevu tarihi belirlenir. Belirlenen tarihte franchise şartları ve işleyişi hakkında bilgi verilir. Olumlu geçmesi durumunda ön sözleşme sürecine geçilir.
Yatırım yapılması planlanan şehir ve mağaza hakkında, kriterlerimize göre değerlendirme yapılır. Bu sonuçlar yatırımcı adayı ile paylaşılır. Aday tarafından bulunan mağazanın uygun bulunması durumunda, konseptimize uygun mimari projenin hazırlanmasına başlanır ve ana sözleşme imzalanır.
Uyanık Kütüphane projenin uygulanmasındaki tüm süreçler için gerekli operasyonel organizasyonlara sahiptir. Proje mimarlarımızın denetimi altında uygulanır. Bu süreçte yatırımcımız ve personelimiz ile tüm bilgi ve deneyimlerimiz paylaşılarak gerekli eğitimler verilir. Hazırlıklar eksiksiz tamamlandıktan sonra uzman personelimiz eğitim süresince sizinle birlikte olur ve yeni şubede size destek verir.
Sektöre hakim bir işletme ortağıyla çalışarak geri ödeme süresini hızlandırma avantajı
Başarılı mimari tasarımı uygun maliyetlerle uygulama avantajı
Şube açılış ve işletme sürecinde mali ve hukuki danışmanlık
Yatırım yapılması planlanan şehir ve lokasyon hakkında fizibilite çalışmaları ve lokasyon tespiti
POS Sistemi, Ön Muhasebe, Genel Bilgilendirme, Ürünler ve Temini, Temizlik ve Kıyafet standartları eğitimi
Açılış sonrasında konusunda uzman personelimizin marka kültürü devamlılığı adında fiziksel ve operasyonal desteği
Yatırımcımızla iletişimimin hiçbir zaman koparılmaması ve desteklenmesi
Özel proje olarak kütüphane yönetimi için yazılmış satış ve stok yönetimini kolaylaştıran yazılım
Ürünlerin tedariği ve tedarikçilerin yönetimi konusunda sürekli destek
Belirli sınırlar içerisinde marka kullanımının yalnızca size tahsis edilmesi
Mimari süreçte tüm ekipleri bünyesinde bulundurmasının avantajıyla anahtar teslim projeler yapılması